19 mars 2012

MUMS!

Vi har ganska nyss ätit, vad som kan vara, den godaste middagen! Absolut den godaste fiskrätten i alla fall. Jag blir alltid lika överraskad över hur gott det är, hur bevarade smakerna är och hur snygga färger det är - efter tillagning. Jag pratar givetvis om folieknytten.

Innan tillagning - under alla grönsaker gömmer sig en laxfilé.

Färdig att äta. Så in i h* gott! Jag åt upp allt mitt, som egentligen skulle räcka till lunch imorgon.
Sånt är inte alls lika gott att värma, så det gjorde inget. Jag får väl göra nya?



Man kan ju proppa paketen fulla med precis vad man vill, bara se till att det verkligen blir tätslutet, så ingen luft sipprar ut! Det gäller alltså att ha STORA folieark.
Vi hade i babyspenat, sockerärtor, morot, citron, broccoli, tomat, rödlök ( strimlad), fetaost, peppar och en hel del smör. Till det serverades kokt potatis, även den ihopmosad med massa smör! ( Jag älskar smööööööööööör!!)

Snart kommer upp ett inlägg om mina "hemligheter" - som jag slarvigt nog inte avslöjat än! Håll koll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar